loading...
پــروژه 2 l مرکز دانلود پروژه و مقالات دانشجویی
Admin بازدید : 1198 1394/05/11 نظرات (1)

اگر از زبان بیسیک برای کدنویسی میکروکنترلر های PIC استفاده می کنید برای کامپایل کردن احتمال زیاد با نرم افزار Pic Basic Pro کدهای خود را کامپایل می کنید . شرکت microEngineering Labs مجموعه برنامه های بسیار قدرتمندی در زمینه برنامه نویسی میکروکنترلر های PIC بوجود آورده که اکثر برنامه نویسان جهان به مجموعه نرم افزار های این شرکت روی آورده اند .

Admin بازدید : 589 1394/05/11 نظرات (0)

این نرم افزار قوی ترین نرم افزار شبیه سازی الکترونیک می باشد که 90% کارایی بالای آن در شبیه سازی IC های قابل برنامه نویسی یا همان میکروکنترلر ها از جمله میکرو کنترلر های AVR , PIC می باشد . تمامی افرادی که کمی با الکترونیک آشنا باشند این نرم افزار را به خوبی می شناسند و نیازی به معرفی ندارد . نرم افزار Proteuse  دارای 2 بخش می باشد . بخش اول طراحی مدار ها و شبیه سازی آن و بخش دیگر طراحی پشت فیبر برای مدار ها .

Admin بازدید : 585 1394/05/11 نظرات (0)

نرم افزار Design Explorer ۹۹ SE محصول شرکت Protel است که در صنعت بیشتر با نام Protel شناخته شده است. این نرم افزار ابزاری حرفه ای برای طراحی فیبر مدار چاپی میباشد . صنعت طراحی PCB در ایران بر پایه این نرم افزار استوار است و بیش از ۹۹ درصد شرکتها و کارخانجات و کارگاهها از این نرم افزار استفاده می کنند حتی اکثر شرکت های فعال در زمینه صنعت الکترونیک مسلط بودن به این نرم افزار را جزو شرایط استخدام نیروی کار خود قرار میدهند پس یادگیری این نرم افزار و طراحی به کمک آن جزو الزامات برای یک دانشجوی برق یا کسی که در زمینه الکترونیک فعالیت می کند ، میباشد. با اینکه نسخه جدید این نرم افزار آمده است ولی متاسفانه در دانشگاه ها و مراکز آموزشی هنوز با این نسخه آموزش داده می شود .

Admin بازدید : 436 1394/05/06 نظرات (0)

با نرم افزار EveryCircuit 2.15 شما درک خواهید کرد که مدارات الکترونیکی چگونه کار می کنند. توسط این برنامه می توانید مدارهای الکتریکی را به صورت حرفه ای شبیه سازی، طراحی و تست کنید تا به صورت انیمیشن ببینید هر کدام از مدارها به چه شکل کار می کنند.

Admin بازدید : 270 1394/05/06 نظرات (0)

ElectroDroid Pro 4.0.1 مجموعه ای از ابزارهای الکترونیکی مختلف است که از سوی توسعه دهندگان Iero برای پلت فرمهای مختلف از جمله اندروید ارایه شده است. این اپلیکیشن چنان مورد استقبال کاربران واقع شده است که امتیاز فوق العاده 4.9 را در گوگل پلی کسب کرده است. از ابزارهای مختلف موجود می توان به محاسبه کننده قانون اهم، تقسیم کننده ولتاژ و مبدل فرکانس اشاره کرد.

Admin بازدید : 397 1394/05/06 نظرات (0)

Learn C++ 2.5 اپلیکیشنی بسیار مفید و پربار از لحاظ آموزشی برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط کمپانی دانش بنیان SoloLearn منتشر شده و بصورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. با نصب این اپلیکیشن خواهید توانست به منبعی بسیار ارزشمند دسترسی داشته و در محیطی کاملا گویا به آموزش زبان C++ (سی پلاس پلاس) بپردازید.

Admin بازدید : 397 1394/05/03 نظرات (0)

مقدمه ای کوتاه : یکی از قدرتمندترین نرم افزار های طراحی مدار های چاپی و برد های الکترونیک نرم افزار Eagle می باشد که یکی از مزایای آن حجم پایین و سرعت بالای آن است . این برنامه دارای کتابخانه های قدرتمندی می باشد . همچنین یکی از دلایلی که باعث محبوبیت آن در بین کاربران شده است نمایش سه بعدی برد شما بصورت مجازی و شبیه سازی شده از قطعات واقعی می باشد .

Admin بازدید : 300 1394/05/03 نظرات (0)

مقدمه ای کوتاه : فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستارهای گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستمهایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی - عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک - از خود نشان می‌دهند.

Admin بازدید : 354 1394/05/03 نظرات (0)

مقدمه ای کوتاه : مقاله ای که اینبار برای شما در نظر گرفته شده در رابطه با تکنولوژی ساخت DVD می باشد و توسط جناب آقای محمد آردانه آماده شده است . این مقاله از تکنولوژی ساخت DVD و لایه های دی وی دی تا طریقه اینکدینگ تصویر MPEG صحبت کرده است . مقاله در 34 صفحه به همراه تصاویر واضح و توضیحات کامل نوشته شده است . این مقاله را می توانید به عنوان مقاله پایان ترم درس عیب یابی و تعمیر تلویزیون به استادتان ارائه دهید .

Admin بازدید : 298 1393/12/01 نظرات (0)

مقدمه ای کوتاه : تعریف مدیریت استراتژیک هنر و علم تدوین ، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه اي چندگانه که سازمان را قادر می سازد به هدف هاي بلند مدت خود دست یابد. فعالیت هایی که در زمینه تدوین استراتژي ها، اجرا و ارزیابی آن ها به عمل می آید جنبه دائمی دارد و تنها در پایان سال یا هر شش ماه یک بار انجام نمی شود واقعیت این است که فرآیند مدیریت استراتژیک هیچ پایانی ندارد...

 

Admin بازدید : 484 1393/11/01 نظرات (0)

مقدمه ای کوتاه : ترانسفورماتورهاي جريان جهت تبديل جريانهاي با دامنه بالا به جريانهايي كه به راحتي و با مصرف انرژي ناچيز (تلفات اندك) با دستگاههاي فشار ضعيف قابل اندازه‌گيري است به كار مي‌روند. ترانسفورماتورهاي جريان در كليه شرايط عادي و غير عادي به شبكه متصل هستند، بنابراين اثرات تمامي موارد مربوط به شرايط فوق نبايد سبب خرابي يا عدم دقت آنها شود.

Admin بازدید : 1496 1393/10/30 نظرات (0)

مقدمه ای کوتاه : اگر نیاز به برنامه نویسی یک میکروکنترلر AVR به زبان C دارید بهترین گزینه برای شما CodeVisionAVR  می باشد . این برنامه در عین حال که یک کامپایلر قدرتمند زبان C می باشد ، یک IDE بسیار عالی برای زبان C محسوب می شود که به برنامه نویس امکان استفاده بهینه از زمان را می دهد . بسیاری از افراد حتی کسانی که رشته کامپیوتر می باشند با این نرم افزار بخوبی آَشنا می باشند . آخرین نسخه این برنامه قدرت بسیار بیشتری پیدا کرده است و از طرفی مشکلات و باگ های قبلی آن برطرف شده است . این برنامه در تمامی نسخه های ویندوز قابل نصب است .

Admin بازدید : 311 1393/10/28 نظرات (0)

مقدمه ای کوتاه : شبکه‌های عصبی سیستم‌ها و روش‌های محاسباتی نوینی هستند برای یادگیری ماشینی، نمایش دانش، و در انتها اعمال دانش به دست آمده در جهت بیش‌بینی پاسخ‌های خروجی از سامانه‌های پیچیده. ایدهٔ اصلی این گونه شبکه‌ها (تا حدودی) الهام‌گرفته از شیوهٔ کارکرد سیستم عصبی زیستی، برای پردازش داده‌ها، و اطلاعات به منظور یادگیری و ایجاد دانش قرار دارد. عنصر کلیدی این ایده، ایجاد ساختارهایی جدید برای سامانهٔ پردازش اطلاعات است.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 2,821
  • بازدید کلی : 145,986
  • کدهای اختصاصی